چرا پلاک ماشینا صفر ندارد؟

خیلی ببخشید ولی به شما چه ربطی داره که چرا پلاکا توشون ۰ نیس؟؟؟

مطلب خیلی مهمیه؟

از وقتت مهم تره؟

از چشمات مهم تره؟

اگه مثلا نوشته بودم میدونی چرا امام زمانو نمیتونیم ببینیم هم میومدی؟

اگه یه مطلب اخلاقی گذاشته بودم چی؟

اگه حرف دلم رو مینوشتم راجع به یه موضوعی بازم میومدی؟

آخه چرا ما ها برای این چیزای الکی وقت میذاریم؟

چرا یه سری چیزا برامون مهم شده؟

یا انیشتین بود یا ادیسون.بهش میگن شماره خونت چنده ؟

میگه : نمیدونم.

میگن : مگه میشه آدم شماره خونشو ندونه؟

میگه : مگه مخ من آشغالدونیه که هر چیز بی ارزشی رو توش نگه دارم؟؟؟؟؟؟حالا منو ببین چه چیزایی را توش نگه میدارم.!!!!!!!

اسم بازیگرای داخل و خارج.

اسم فوتبالیستای داخل و خارج.

اسم خواننده ها و رپرها.

اسم هر کسی را بلدیم.

ولی مثلا اسم مادر امام رضا علیه السلامو نمیدونیم.

اسم آثار تاریخیمو نمیدونیم.

اسم شهدامونو نمیدونیم.

خیلیامون از شهدای هسته ای یه شهید احمدی روشنو میشناسیم و یه شهید رضایی نژاد.تازه شهید رضایی نژاد هم از رو دخترش آرمیتا میشناسیم.

اون دو شهید بزرگوار دیگه را نمیشناسیم.

راجع به تاریخچه شهدامون نمیدونیم.

حاضرم نیسیم بخونیم ولی زندگی مسی و جنیفر لوپز و هر کس دیگه ای را از سیر تا پیاز  میدونیم.

این همه چیز بیخودی را حفظ میکنیم ولی قرآن رو نه.

ولی دعای آل یس ، عهد ، عاشورا ، توسل و ... را حفظ نمیکنیم.طولانیه.

زندگی شهید همت ، شهید حریر چیان ، شهید تورجی زاده ، خرازی ، کاظمی ، باکری ، متوسلیان ، شهریاری ، ردانی پور ، بهشتی ، مدرس و غیره را اصلا بلد نیسیم.

به خدا خجالت داره.خودم هم همینطورما.فقط برا شما نمیگم.سعی کردم هرچی مینویسم را اول خودم بهش عمل کنم.

باید سبک زندگیامونو عوض کنیم.باید مثل امامانمون زندگی کنیم.

مثل بزرگانمون.مثل آیه الله بهجت و مثل خیلی کسای دیگه.

حرف زیاده. و حال و حوصله ی شما برای خوندن اندک.

پس همینجا بحث را تموم میکنم.

التماس دعا


دریافت کد صلوات شمار

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت10:18---26 شهريور 1393
بعله اگه گفته بود چرا امام زمان رو نمیتونیم ببینیم بازم میومدم این مطلب هم خیلی میتونست جالب باشه شاید نکته خاصی داخلش بود و ما میتونستیم با خوندن این مطلب به اطلاعات عمومی خودمون اضافه کنیم ولی شما با سرکار گذاشتن ما هم وقتمون رو تلف کردین هم چشمامونو!
پاسخ:دوست عزیز سلام. از اینکه وقتتون رو گرفتم شرمنده ام.لطفا حلال کنید. التماس دعا


غریبه آشنا
ساعت15:50---21 شهريور 1393
خیلی عالی بود.واقعا همینطوره که گفتین
پاسخ:دوست عزیز سلام. نظر لطفتونه. التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:سبک زندگی,حرف دلم,حرف های خودمانی,, | 1:33 | نویسنده : حرف دل جامعه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایستگاه صلواتی